سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چه نیکوست فروتنى توانگران برابر مستمندان براى به دست آوردن آنچه نزد خداست ، و نیکوتر از آن بزرگمنشى مستمندان به اعتماد بر خدا برابر اغنیاست . [نهج البلاغه]
 
امروز: دوشنبه 103 آبان 7

برخی‌ها به رفاقت من و نیکبخت حسادت می‌کنند
محسن خلیلی:
با این پیروزی، از بحران بیرون آمدیم
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: با این پیروزی که مقابل پاس همدان به دست آمد از بحران خارج شدیم و دیگر کسی نمی‌گوید پرسپولیس به تساوی گرفتن عادت کرده است.

محسن خلیلی در گفت و گو با گروه فوتبال خبرگزاری ورزش ایران (ایپنا)؛ خاطرنشان کرد: حریف در ورزشگاه اختصاصی خود که اکثر جایگاه‌ها را به هوادارانش داده بود ابتدای بازی را طوفانی آغاز کرد و توانست ما را غافلگیر کند اما هرچه که از جریان بازی گذشت ما بهتر شدیم و در همان نیمه اول توانستیم با پیروزی راهی رختکن شویم.

 

وی اضافه کرد: تغییراتی که در ترکیب ما به وجود آمده بود هیچ تأثیری در روند کار تاکتیکی بازیکنان نگذاشت و آنها پس از چند دقیقه بازی کردن انسجام بیشتری پیدا کردند و توانستند عرصه را بر حریف خود تنگ‌تر کنند.

 

خلیلی به شایعاتی که درخصوص اختلاف با نیکبخت در محافل مختلف پیچیده اشاره‌ای کرد و گفت: برخی‌ها متأسفانه به رفاقت بین من و نیکبخت حسادت می‌کنند و چشم دیدن عملکرد خوب ما را ندارند، به همین دلیل است که می‌خواهند برای من و علی مشکل‌ساز شوند و از طریق این قبیل حاشیه‌ها ما را رودرروی هم قرار بدهند.




 

 نوشته شده توسط شهرام در جمعه 86/7/6 و ساعت 2:14 عصر | نظرات دیگران()
درباره خودم
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
مجموع بازدیدها: 3567
جستجو در صفحه

خبر نامه